Thunderbirds
Based on the '60s British television series of the same name, Thunderbirds chronicles the intergalactic exploits of the Tracy family. Set in 2010, the world looks toward the mysterious Tracy Island when mere international security is not enough; the remote South Pacific island not only houses former astronaut and lifelong entrepreneur Jeff Tracy and his five sons, but also serves as headquarters for the top-secret International Rescue organization. The unthinkable happens, however, when an insidious criminal mastermind known only as "The Hood" manages to get past the island's innumerable security measures and attempts to take over International Rescue...