Toby Mac - In Denver
Live in Denver – Dit live-optreden werd opgenomen in Denver, CO tijdens de Hits Deep Tour van 2020. Live in Denver bevat enkele van TobyMac's grootste hits, waaronder I just need U, Everything, See The Lights en meer. Beleef de dynamische live-show van de Hits Deep Tour vanuit het comfort van je eigen woonkamer.