The Lawyer
In the Lithuanian capital of Vilnius, time is rushing by for Marius, a corporate lawyer. When he is not busy trying to restrain his clients, he spends his time throwing dinner parties and having nighttime adventures with young men. When his father dies, Marius is confronted with mortality and he feels a deep emptiness inside. He starts to wonder whether life should be more than just having superficial conversations and meaningless one-night stands. Marius begins to search for affection online and gets to know the hot sex-cam worker Ali. Marius wants to learn more about the man in front of the camera and persuades him to give him his phone number. The two get closer and closer and the desire to be together grows steadily. But there is a catch. Ali is a Syrian refugee stuck in a Serbian refugee camp. And the prospects of resettling in another country are non-existent. Will their relationship survive?