Top Gun: Maverick
After more than thirty years of service as a top naval aviator, Pete “Maverick” Mitchell (Tom Cruise) is where he belongs, pushing the envelope as a courageous test pilot. Yet, Maverick must confront the ghosts of his past when he returns to TOPGUN to train a group of elite graduates and comes face to face with Lt. Bradshaw (Miles Teller), the son of his former wingman "Goose". Bitter rivalries ignite as the pilots prepare for a specialized mission which will require the ultimate sacrifice from those chosen to fly it.