Topper Returns
Gail (Joan Blondell) and Ann (Carole Landis) are making their way to Ann's family estate and are forced by circumstance to hitch a ride with Cosmo Topper (Roland Young), a dithering banker, and his wife, Clara (Billie Burke). Gail finds the mansion plenty spooky but is even more dismayed when she is killed by a frightening costumed figure. Her ghost reaches out to Topper, who is inexplicably sensitive to the spirit world, and they bumble along together to solve her murder.