The Biggest Little Farm
Documentary filmmaker John Chester and his wife Molly have documented the seven-year process of living self-sufficiently, developing a 200 acres farm outside of Los Angeles. Along the way they face nature’s rough challenges through blood, sweat and tears, while striving to live a sustainable life. Following Molly and John Chester embarking on their farm life-dreams, the documentary portrays the possibilities, challenges and rewards of a sustainable life.