Cédric Saint Guérande, bekend als "CSG", is de meest favoriete presentator van de Fransen. Zijn populariteit wekt de jaloezie op, zelfs binnen La Grande Chaîne, waar hij de onbetwiste ster is. Zijn honger naar macht is grenzeloos, wat de nieuwe topman van de zender niet bevalt. Er ontstaat een strijd tussen de twee mannen.