Two Weeks
North Carolina matriarch Anita Bergman (Sally Field) enters the final stage of her battle with cancer, and her four adult children, Keith (Ben Chaplin), Barry (Tom Cavanagh), Emily (Julianne Nicholson) and Matthew (Glenn Howerton), gather at her bedside. As the siblings face their mother's imminent demise, home movies provide insight into family relationships.