Trauma Center
Screen legend Bruce Willis plays Lt. Wakes, a vengeful police detective determined to solve the murders of his partner and an informant. Wakes joins forces with Madison, a witness injured during the shootings. After the killers pursue Madison across the abandoned floor of a hospital, she confirms Wakes's worst fears: the two men are actually corrupt vice cops covering up a crime. As Wakes vows revenge, this heart-pounding action-thriller reaches an explosive climax.