Under Siege
The U.S.S. Missouri is sailing on a final voyage--steaming home to be mothballed--but the battleship still carries a nuclear arsenal powerful enough to start a global holocaust. When a band of ruthless mercenaries plots to hijack the ship and hold the world at ransom, their plan is flawless--almost. They have thought of everything except the ship's cook, former Navy SEAL and top combat operative, Casey Rybeck (STEVEN SEAGAL). He would now rather use his talents in the galley, but with the threat of all-out nuclear war and millions of lives at stake, Rybeck will stop at nothing to regain control of the warship.