A Blast
WARNING: CONTAINS HIGH IMPACT SEX SCENES. Driving furiously along the highway, Maria flees, leaving behind a fire and a suitcase full of money. Yesterday she was a loving mother and wife, now all that lies ahead is an endless stretch of road.