It's Kind of a Funny Story
Stressed by adolescence, 16-year-old Craig Gilner (Keir Gilchrist) checks himself into a mental-health clinic. Unfortunately, the youth wing is closed, so he must spend his mandated five-day stay with adults. One of them, Bobby (Zach Galifianakis), quickly becomes his mentor -- and protégé, while Craig finds himself drawn to a fellow teen, Noelle (Emma Roberts), who just may be the cure he needs to forget an unrequited crush.