Vampires Suck
Becca, an angst-ridden teenager, is torn between two supernatural suitors: vampire Edward and werewolf Jacob. However, she must find a way to evade her controlling father, who treats her like a helpless child. Meanwhile, her friends contend with their own romantic issues, leading to a confrontation at the prom.