Verstappen - Lion Unleashed 3
Na een intens seizoen kijkt Max Verstappen met vader Jos, manager Raymond en David Coulthard terug op het recordbrekende 2023. De Nederlander en Red Bull Racing toonden geen genade en domineerden de rest van de grid.