Victor
In the early 1960s, Victor Torres and his family moved to Brooklyn from Puerto Rico in search of a new life. The American dream quickly fades as they face a life of want in their adopted home. As a new recruit in a street gang, Victor embarks on a lucrative new drug trafficking business in an attempt to help his struggling family. Victor is quickly enslaved by drug use, and his parents, Manuel and Lila, desperately search to find a way to help their son.