Victor/Victoria
Victoria Grant (Julie Andrews), a down-and-out British soprano, struggles to find work in the nightclubs of 1930s Paris. While trying to scam a free meal, Grant meets cabaret performer Toddy (Robert Preston), who comes up with an idea that will change everything. Acting as her manager, Toddy bills Grant as a male female impersonator. When the nightclubs eat it up, the duo makes it big -- even a Chicago mobster (James Garner) is enamored with Grant. But keeping the truth a secret is no easy task.