Wake Up
A group of young activists set out to make an environmental statement by vandalizing a home superstore as it closes. But their plan goes terribly wrong when they become trapped inside and must face a deranged security guard with a gruesome passion for primitive hunting. As the night fills with violence and terror, the teenagers find themselves in a desperate fight for their lives.