War of the Dead
March 1942. Captain Martin Stone leads an American unit on a mission to destroy an enemy bunker, joining forces with an elite platoon of soldiers. But when the troops find themselves being attacked by the same enemy soldiers they had killed in an earlier ambush, they quickly begin to question who exactly the enemy is….an SS experiment gone wrong or the living dead?