We will survive
Dit bejaardentehuis, uniek in Duitsland, biedt ouderen van elke seksuele geaardheid meer dan alleen een thuis voor hun oude dag. De documentaire korte film WE WILL SURVIVE observeert het humoristische, oprechte en toch niet altijd volledig conflictvrije dagelijks leven in het Regenbogen-bejaardentehuis in Frankfurt en onderzoekt de vraag hoe we willen leven en liefhebben in onze oude dag.