What About the Guy?!
Van harte gefeliciteerd, ze is zwanger! Goed gedaan, gozer! Maar wat nu? Heb jij enig idee wat je te wachten staat de komende 9 maanden? Nee, natuurlijk niet! Daar denk je als kerel niet over na! "What about the guy?!" is een zwangerschapsfilm voor mannen, gemaakt door mannen. Want wat doet zwangerschap eigenlijk met een vrouw en hoe ga je hiermee om? Vaders Alan, Dave, Terry, Cameron en Steve delen al hun ervaringen. Ze praten vrijuit over hun relatie, do's en dont's en geven onmisbare tips. Na het kijken van "What about the guy?!" weet je alles over zwangerschap wat je als man moet weten.