While Aya Was Sleeping
7-year-old Aya spends a lot of time in the theater where her father, Asen, is an actor. One night at the end of the show, intrigue, betrayal and tension in the company gradually escalate. Asen’s illusions collapse when he finds out that television star Boyan will replace him. Will Asen succeed to rediscover himself with the unreserved support of his wife and the selfless love of his daughter?