The Rise and Fall of a White Collar Hooligan
Football hooligan Mike Jacobs (Nick Nevern) is going nowhere in life until he meets his old friend, Eddie, at a riot. Mike is introduced to the world of credit fraud and becomes seduced by the new lifestyle -- until events spiral out of control.