White Denim - At The Fader Sideshow
Het jam-indierocktrio White Denim komt uit Austin, Texas, waar bandgenoten Josh Block (drums), Steve Terebecki (bas) en James Petralli (gitaar, zang) voor het eerst hun winkel oprichtten in 2005. Puttend uit een aantal punk- en garagerockinvloeden, creëerde de groep een keihard geluid met knapperige gitaarriffs en uitzinnige energie.