Wild Horses
Texas Ranger Samantha Payne reopens a 15-year-old Missing Persons case, uncovering clues linking a local boy’s death to wealthy family man, Scott Briggs. Samantha will stop at nothing to discover the truth even if it means risking her own life. With the unexpected return of his estranged son Ben, Briggs must find a way to either silence the law for good, or come to terms with the hidden relationship between Ben and the boy that he tried to end years ago.