Wild Reeds
At a boarding school in the south of France, timid student Francois (Gaël Morel) discovers his latent homosexuality when he enters into an erotic relationship with farm boy Serge (Jacques Nolot). A bizarre love triangle soon forms between Francois, his best friend Maetie (Élodie Bouchez) and Serge while the French Algerian war rages in the background, paralleling the tumult of self-discovery that comes at the crossroads between youth and adulthood.