Wizkid: Long Live Lagos
Wizkid: Long Live Lagos explores the power of international music and art to shift perception and reclaim a sense of identity for its people. It tells the story of Wizkid, one of the most commercially successful African musicians of all time and delves deep into the stereotypes and misrepresentations by western media as a result of British influence. The film tracks Wizkid in the months leading up to his monumental performance at the Tottenham Hotspur Stadium in London.