Zahir
Katherine Choong en Eline Le Menestrel beklimmen "Zahir," de moeilijkste route op de Wendenstöcke-alleen met fietsen om er te komen. Kleine grepen en uitputting testen hun grenzen. Zullen ze de top bereiken? Bekroonde avonturenfilm, 2025.