Zinda Dil
Step into the world of twin brothers Arun and Kewal, guided by their warhero father, Major Hemraj Sharma. Despite a disability, the Major favors Kewal, causing a rift with Arun. Heartache, sacrifices and hidden truths unfold as Arun's journey unveils shocking family secrets.