30 Coins
Father Vergara, an exorcist, boxer and ex-convict exiled to a remote town in Spain, enlists the help of the mayor and a veterinarian when a series of paranormal phenomena begins to occur.
Cobwebs
As vet Elena and Mayor Paco investigate the birth of a child, they begin to uncover the troubling past of their newly appointed priest, Father Vergara, and the significance of a coin he has in his possession.
Elena and Paco discover that a local mirror is haunted, and when Father Vergara spends the night investigating the mirror's trickery, he risks getting swept into its deathly portal.
The Double
Elena's husband miraculously returns after mysteriously disappearing two years ago; Santoro tries to recruit Vergara and offers him unimaginable power.
Vergara flees from Santoro and hides among soldiers and war hospitals in Syria; Elena follows Roque to Paris, but is terrified when the coin finds its way back to her; in Pedraza, Paco is about to resign when a sinister new priest arrives.