Fifty years after the 1972 Olympic Summer Games, eleven Olympic heroes return to Munich, retracing their steps in an emotional, first-person telling of the games that defined them.
Memory Lane
Fifty years after their Olympic victories in Munich, Soviet gymnast Olga Korbut, German long jump star Heide Rosendahl, Kenyan runner Kip Keino and British pentathlete Mary Peters make an emotional return to the scene of their gold medal wins.
U.S. athletic comeback star Dave Wottle, Germany's celebrated gymnast Karin Janz, acclaimed sprinter Valeriy Borzov, and nine-time Olympic medalist Ludmilla Tourischeva revisit their gold medal journeys during Munich 1972.