90 Day Fiancé: The Other Way
All in the Name of Love
Four Americans who have found love abroad brace to leave home permanently; Corey follows his love to Ecuador; Tiffany takes her son to South Africa; Jenny prepares to be with her soulmate in India; Paul is Brazil bound.
Corey breaks the news to his parents that he's moving to Ecuador; Laura is leaving her son behind to move to Qatar; Karine is disappointed in Paul; Sumit faces his parents as Jenny flies to India.
Jenny arrives in India but Sumit may have cold feet; Paul finally arrives in Brazil and surprises Karine; Laura drops a bomb on her brother, revealing some big news; Tiffany is off to South Africa, hoping she's made the right decision for her son.
Corey begins to second guess his life-changing move to Ecuador; Sumit wants to transform Jenny into a traditional Indian woman; Tiffany and Daniel pick up Ronald from rehab; Jihoon hopes he can get his parents to change their mind about Deavan.
Corey's arrival in Ecuador is not as he expected; Deavan is off to a rocky start with Jihoon's parents; Laura takes drastic measures to improve her sex life with Aladin; Paul receives upsetting news regarding his permanent residency in Brazil.