Agatha Christie's Poirot
Agatha Christie's Belgian detective, Hercule Poirot lives in London with Captain Hastings. Together, they range about Europe encountering murder mysteries. The series has strong story lines, good production and acting, and an unmistakable flavor of the pre-war years.