Alien Monkeys
Alien Monkeys is story about two monkeys exploring the world together with unexpected musical adventures. Oki is full of curiosity about everything on Earth and Taki is determined to find a bottle of "Earth soda". Surprisingly, they create fantastic musical performances while they are making trouble.