Antiks
Joey en Boo maken heerlijke foutjes
Ga mee met Joey en Boo, twee avontuurlijke en vrolijke mieren, terwijl ze de uitdagingen van het leven in de natuur aangaan. Van smakelijke traktaties tot hilarische streken, deze twee vrienden nemen het op tegen de wereld met een vleugje humor en een hoop flauwekul.
Ga mee met Joey en Boo, het ondeugende mierenduo, op hun hilarische en grappige avonturen in deze speciale Antiks-aflevering voor de feestdagen. Deze twee kleine maar pittige mieren lijken altijd wel in de problemen te komen.