Arctic Circle
Police officer Nina Kautsalo finds an abducted woman in a basement in the wilderness. The woman appears to be infected with a deadly virus and the police call in virologist Thomas Lorenz. A race against time begins.
Irina reveals to Nina the behavior of oligarchs in Murmansk and explains how the young girls were secretly taken to Finland; the young woman looks terrified at the mention of Cevikovic.