It's the Emmy-winning story of a wealthy family that lost everything, and the one son who had no choice but to keep them all together.
After his father fails to promote him within the family business, Michael accepts a job in Arizona -- until his dad is arrested for shady bookkeeping.
Top Banana
Michael realizes that running the company isn't going to be as easy as he thought, especially since his father seems to be pulling some strings from inside the joint.
Buster moves in with Michael after their mother kicks him out of her penthouse and a distraught George-Michael realizes he has to kiss a boy in the school play.
Jealous when his girlfriend is nominated for a "daytime Desi", Gob decides to stage a publicity stunt for his magic act by breaking out of the same prison where George Sr. is being held.
Sex is in the air as Gob seduces his father's former secretary, Lindsay and Tobias go see a marriage counselor, and George Sr. and Lucille have a bizarre conjugal visit.