Ascendance of a Bookworm
While everyone is snowed in by the harsh winter, Myne has a plan to craft pseudo-papyrus as the first step towards making a book and is told to think about where she wants to apprentice.
Spring has arrived and Myne is raring to go make clay tablets in the forest, but first she must convince her family that she can handle the journey.
Lutz and Myne prepare for a meeting with Otto, but he brings someone with him and turns a casual meeting into an interview that will decide both Lutz and Myne's futures.