Ashes to Ashes
DI Alex Drake is shot and lands in 1981, coming face to face with Gene Hunt, the relic of old-fashioned policing she had read about in Sam Tyler's reports.
CID is under pressure to keep the streets quiet as the royal wedding day approaches.
Alex thinks she is close to death and needs to keep her brain alive by solving a case -- a raid at the post office.