Asphalt-Cowboys
The life of a trucker is not easy: always on the road, far from loved ones and hounded by customers.
The men drive to Lower Bavaria to attend the annual Trucker Festival. Meanwhile, Marten prepares for a new shipment.
Thorsten is steering his truck through the remote Rhön Mountains on the way to a woodland and his first load of the day, but trouble awaits.
At 5 AM, Trucker Lady Monika starts her engine. It's snowing heavily, she's got the flu, and today's tour will push her to the limit.