Magic of Disney's Animal Kingdom
An all-access pass to explore Disney's Animal Kingdom Theme Park, Disney's Animal Kingdom Lodge and The Seas With Nemo & Friends at EPCOT, paying tribute to an array of more than 5,000 animals and their animal care experts who keep things running.
For the first time in the park's history, Hartmann's mountain zebras arrive on the savanna at Disney's Animal Kingdom; babirusa pig Betty is introduced to babirusa pig Mentari, with the hope they will give the park its first-ever babirusa piglet.