Babar and the Adventures of Badou
Join Badou, Chiku, Munroe, Zawadi and Jake as they embark on "tusk-tastic" advenures all around Palace and Celestville. Even though they are under the watchful eye of Badou's grandfather, Babar, they still manage to get into a little monkey business.