Back to Corsica
Andrea is a young, gay, Corsican woman who lives in Paris. During the summer holidays she returns to her village, but decides to hide her sexuality. The summer starts normally, until she meets Alice, a former Parisian flirtation.
Along with Marie-Luce, Andrea goes into the village for a baptism and meets up with everyone. The gathering is an opportunity to bond with old friends, or perhaps to start arguments.