Backyard Blowout
Siblings of all ages call on experts Sana Garner and Jonathan Kidder to help turn their empty backyards into spaces their families can enjoy. Whether it's a farm, a campground or a movie theater, the kids take the reins and work hard to create a dream backyard that's perfect for the whole family as the designers work on a special surprise just for the parents.
Adventure in Your Own Backyard
Two brothers want to give their mom her own oasis in their backyard; the boys go all out with an art gallery and a zip line; Sana and Jonathan have an extra-relaxing surprise for the family.