Bad Hair Day
Patients with extreme hair-related medical issues seek out Dr. Angie Phipps, Dr. Meena Singh and Dr. Isha Lopez for life-changing procedures and treatments. From hair restoration to hair removal and every extreme in between, these doctors do it all!
Gettin' Wiggy With it
Jamie has transitioned from male to female, but she needs Dr. Angie's help to leave her wigs behind; Neshia's body hair causes oozing sores, and she prays Dr. Meena can help; Eric uses his long hair to hide a lipoma that he hopes Dr. Isha can remove.
Dr. Angie sees Holly, a patient with a deep, dark hair-related secret in need of help; Dr. Isha connects with single mom Vanh as she treats her pandemic-induced alopecia areata; Dr. Meena fights to help Devin keep his extreme body hair.
Dr. Angie treats Laura, a Canadian with an eyebrow-raising predicament; Dr. Isha gets a whiff of Brian, a patient suffering from smelly hair syndrome; Dr. Meena sees Sherri, a stressed-out single mom with a severe case of alopecia.