Anon has just transferred to Haneoka Girls' Academy where girl bands are all the rage; she started school late, so there aren't many girls left to recruit; then she meets her first friend and Haneoka's misfit, Tomori.
Tomori is awkward, unable to fit in with those around her; in her third year of middle school, a blossom from a fragrant snowbell tree leads her to a chance encounter that changes everything.
Band rehearsals aren't going well, making Taki more and more annoyed; RiNG's stray cat, Rāna, appears to say she'll do the band, but she leaves as unexpectedly as she arrived, increasing Taki's frustration.