Batwheels
They are a team of incredible crime fighters who have banded together to oppose evil, combat crime, and clean up the streets of Gotham City. They are… okay, they’re NOT Batman and Robin. They’re the Batwheels! An awesome group of thinking, talking, crime-fighting vehicles who work together to battle vile villains of Gotham City.
Secret Origin of the Batwheels
A big threat demands backup at the Batcave, so the Batcomputer brings all the Bat vehicles to life with a smart upgrade, and the Batwheels are born.
Stop That Ducky!
The Ducky Boat snags an ultra-fuel-cell upgrade, turning him into the fastest vehicle in Gotham; Bam must rally the Batwheels as their confident leader to stop the turbo-Ducky.
Buff befriends Mr. Freeze's Snowcrawler Snowy, but, when the other Batwheels bristle at the thought of hanging out with a bad guy, Buff hopes to change their minds.
Bam makes a difficult leadership call that causes Batwing to crash, and becomes obsessed with making it up to her during high stakes aerial mission against Penguin and his giant ducky blimp.
Everyone is ecstatic when Bibi, Batgirl, and Robin capture Toyman and his Do-Over remote except for Bibi, who failed to stick her landing; unwilling to accept her failure, Bibi uses Toyman's Do-Over remote until she perfects her jump.
When Bam is sent out to take on Prank, Redbird asks to join the fight, but Bam insists he hangs back; Redbird secretly tags along, but his presence hurts more than it helps.