Bethenny & Fredrik
With construction underway, Fredrik and Bethenny search for their next investment property; Fredrik's choice of apartments and upcoming travel plans make Bethenny question how seriously he takes their new venture.
After Bethenny and Fredrik's property hunt in Manhattan comes up short, they move their search to the Hamptons; Bethenny's ex-boyfriend resurfaces after a photograph of her on a date is published; Bethenny and Fredrik face off in a dance competition.