Blowing Kisses
Besos al aire
The pandemic begins, and with it, the story of the healthcare workers of the Los Arcos hospital in Madrid, and that of a community of neighbors who must deal with the difficult aspects of the virus while trying to follow the course of their normal life in a hospital, a supermarket, and in the homes of the community. They are all very different, but there is one thing that unites them: love.
The difficulty of facing the pandemic, and the uncertainty and fear of the relatives of hospitalized patients, is becoming increasingly difficult for the healthcare workers. At the same time, we get to know a little more about the life of each of our characters: their tastes, fears, interests and goals. Some will deal with their past, and others with their future.