Blue Exorcist
Bon, Konekomaru and Shiemi try to deal with their responses to recent events; Yaozo summons the family heads of the Myoda sect; as they discuss the incident with the Right Eye, the group begins to question the actions of head priest Tatsuma.
Without high priest Tatsuma in attendance, the general meeting falls into chaos and ends without a conclusion; as Suguro resolves to find and question his father, he witnesses someone sneaking into the Kyoto field office.
While confronting Ryuji after the theft of the Right Eye of the Impure King, Rin loses control of his blue flames in front of the gathered exorcists, and in all of the commotion, Tatsuma slips Shura a letter addressed to Rin.
Shiro Fujimoto, Rin and Yukio’s adopted father, encountered Tatsuma Suguro while trying to take the demonic sword, Kurikara. Tatsuma’s letter reveals the circumstances of how the sword, which is the Myoda Sect’s main object of worship, came to Rin.