BONES 25: DREAMING FORWARD
The History of BONES
Follow the early days of BONES after its founding, how the studio created a new definition of mecha anime, and gained its creative capability.
Style and Originality
Find out how BONES expanded its creativity by aggressively producing original titles not based on existing IPs, and what it means to produce original titles for the studio and the creators.
In its 25th year, BONES is producing an original title, returning to its origin in action-driven science fiction. Peek behind the scenes on the BONES staff at work, to learn how the title Metallic Rouge was developed and has been brought to life by the studio and creators.